Anonyma bitches..

Efter några dagar i sthlm så är man rätt så trött. Det jag ska ta upp idag är väl typ om hur mina dagar i sthlm varit och ska även skriva lite om oliver (som jag typ aldrig brukar göra). Sen lite andra random saker också.

Hur som, anonyma bitches, that's what's bothering me! Stå för vilka ni är, så får jag kontra tillbaka och slänga in dödsstöten. Mycket roligare med ett krig där båda parter vet vem dom krigar mot, annars fuck off, kommentera inte. Iofs så finns det ett system som man kan välja att ignorera kommentarer, godkänna eller ta bort - osv. Men spelar ingen roll, för den där jävla inavlade oliver, älskar allt och alla, sa han godkänner allt. Oliver älskar dig hursom, du är bara för vänlig, speciellt som den där gången då du skulle prata med din brud och du la på och aldrig mer ringde upp henne för datorn och toan var viktigare, sött. :> Tog du ens upp kontakten igen?

Hur som, Josef - wanna be rambo. Nästa gång blire beefa inför videokameran, så får alla fina läsare bevis! Föresten det heter Barcelona inte Barschel0na, det heter Manchester United inte mancheshter schunitned.

Varit och storshoppat @ barkarby som det brukar bli när familjen också är i sthlm, men vafan inte ska jag lägga upp bilder på det jag köpt, lär ju förstöra blogg atmosfären. Oliver (Y) underbar kväll, din mamma och pappa sköna lirare och dina invandrar vänner detsamma + att jag var grymt bra @ fotboll även fast jag inte har lirat på flera år.. :>

Satt och skummade igenom massa länkar och hittade dessa:
Anneli, 40, trodde att hon var en häst. = http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5982262.ab
Det här skulle kunna vart oliver haha. = http://existenz.se/out.php?id=17850
Och några till orkar inte mer, vill sova!!111

// ememeemmememem
<3 olli (not, det var han som satte dit hjärtat..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0