stress is zhe zhiet!

Shulilu kära bloggläsare. Det var några dagar sen vi gjorde sista inlägget och vi ska SKÄRPA oss. Vi har haft ett _KRISMÖTE_ och vi ser detta som ett stort problem, vi har sagt upp 3 genuine anställda och imorgon är vi back on track. Kan iaf bjuda på lite saker innan jag ska dra, måste skynda mig dirr!

Skön dag hos oliver. En brud ringer oliver, dom hinner snacka 10 sek, sen säger oliver att han måste på toa - han lägger på och slänger iväg mobilen, drar till toan. När han är klar där kommer han till datorn och chillar gärnet! Skiter i samtalet som han nyligen haft med den brud han gillar och dessutom gillar hon honom (WTF?) :D

Sedan drog vi och spelade lite skönt fotbollslir, inomhus - riktigt kul. Ända tills Josef gjorde bort sig. Let me tell you some about Josef. Lyfter sina gay hantlar hemma varje dag, armar lika stora som mitt huvud och ändå förlorade han mot mig i armbrytning - det var där alla drog *SKRATTEEEN* (Luft muskler?), sorry Josef var tvungen. På vägen hem vågade jag fan inte planka, men klart som fan att Olli skulle planka, det komiska var att vakterna var runt hörnet - lite röd i ansiktet sprang han och jag försökte uppehålla vakterna. Vet inte hur, men han lyckades fan komma undan, betyder det att vakterna är jävligt lata, eller bryr dom sig inte? Hursom, kan behöva en 3:dje person när jag är med olli, svårt att kontrollera honom.. Hans hund är lugnare än honom.

Lyxkäk hos oliver = Oliver frågade nyss om jag ville ha sex, han menade sex fiskpinnar men sa det på lite fel sätt, han är lite aa :) Efter fiskpinnarna var det såklart sallad.. Men jag fattar fan inte hur det tog 15 min för olli att käka upp ett salladsblad och helt ärligt, det tog verkligen 15 min. Plus att han inte åt upp hela salladsbladet, sinnesjuk man! (Han slängde även bort nästan all mat, det var den tacken hans mamma och pappa fick för den dyrbara tid dom lagt ned på vårt lyxkäk) =DDD Efter det så hade vi taggat till 7-eleven och köpt monster energy dryck. Oliver hann öppna burkjäveln och sedan tappade han ut allt på golvet, han tänkte slicka upp en liten mängd, men jag var ju tvungen att säga ifrån... (Y) 25 dyra kronor wasted.. Oliver fick även testa en av mina fina grov svart portion (kraftig tobakssmak), det slutade med att oliver behövde vila 30 min och hade ont i huvudet. Sen gick det över som tur var, menar en prilla kan inte förstöra vår romantiska kväll.


BTW har en överraskning för alla nördar där ute, nämligen novell av olli. Rubriken: Bertil och hans vän Nisse! Direktlänk: http://data.fuskbugg.se/skalman01/BoN.txt

Olli = Oliver

// Retarded em

*** Uppdatering ***

Märkte idag att Emad inte vågar planka och betalar 24kr för att åka 3 stationer. Vi missade tåget för att han skulle ta upp sin jävla plånbok o leta efter 24kr, jobbigt jobbigt. Ett tips till er som brukar vara med emad; Ha alltid ett par extra glasögon i fickan så han hittar sina pengar. // Oliver;

Kommentarer
Postat av: josef

haha emad I kick your ass any time, sluta göra bort dig på bloggen din fjollis

2009-10-25 @ 16:59:17
Postat av: Anonym

EMAD SKÄMMER UT SIG LITE LAGOM

2009-10-25 @ 23:48:05
Postat av: emlol

hieafhieahieafhieahi josef, shiaehiaehieahiaehi komiker :)

2009-10-29 @ 11:39:49
URL: http://themightygenuine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0