Weird dag!

Som topic lyder, weird dag. Ath ville inte skänka pengar till themightygenuine's barnfond, nu har jag FIFA10 och Oliver är deprimerad....

Fick lov att ta bort det djupa inlägget som skapades för några dagar sen, soz för det kära bloggföljare! :D

Nu till detta, man får höra för saker hela tiden om olika personer då snackar vi flera olika personer + att ibland är det för mycket - Var dig själv och snacka inte skit om folk hit och dit och försök behandla folk rätt, det har jag lärt mig för länge sen. Men tyvärr finns det fortf folk som är falska, Oliver jag lider med dig. Hursom Oliver har blivit sårad och jag måste vara hans babysitter nu, för han är lite speciell, men jag älskar honom (Ja, jag är bög). Funderar på att sälja oliver hursomhelst.. Han är en sån person som man kan utnyttja och låna gärna pengar av honom, för han är smått rik. Han har även en hund som är rätt bitchig, skulle kunna påstå att jag skänker denna sak.

Oliboli :( . says:
tittar på blood in blood out
fan hatar mitt liv asså skit deppad

Så ta för er medans ni kan. ;) Vill ni ha bild så kontakta oss @ qnet, kanal #genuine.

Dagens gåta: Vad är en groda utan ben?
Svar: Hopplös

Det är också Oliver i detta fall, ta för er!

e to the m was here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0